"Mesto u mećavi: Promocija knjige o Milanu Mladenoviću u Sarajevu

U sarajevskom klubu 'Kaktus na platou Skenderija će u subotu, 30. maja u 21 sat biti promovisana knjiga ''Mesto u mećavi'' (priča o Milanu Mladenoviću) Aleksandra Žikića.

 ''Mesto u mećavi'' oslikava najizražajniji portret jednog rock umjetnika u regionalnoj publicistici, na suptilan način tumačeći okolnosti iz kojih je iznikao mit o Milanu Mladenoviću, gitaristi, pjevaču i vođi Ekatarine Velike.

 

 

 

 

CAFE ART enterijer

http://www.blogger.ba/photos/392391.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392392.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392393.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392394.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392395.jpg

Alu - Vazna

http://www.blogger.ba/photos/392109.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392110.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392111.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392112.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392113.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392114.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392115.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/392116.jpg

Zanimljivi Koncepti ( Biciklo - Motocikl )

http://www.blogger.ba/photos/385963.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385965.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385969.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385966.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385967.jpg

HONDA nation

Soichiro Honda u oktobru 1946. god. osniva Honda Technical Research Institute u Hamamatsu
( Japan ), radi razvijanja i proizvodnje malih  dvo-taktnih mašina. Znači, poslije godinu dana od kapitulacije, potpune devastacije i okupacije zemlje. Mr. Honda pokušava da olakša život ( prevoz ) u svojoj zemlji, montirajući male mašine na bicikla olakšavajući svakodnevno kretanje sunarodljaka i pokretanje proizvodnje.

 http://www.blogger.ba/photos/388438.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388437.jpg

Mr. Honda nije samo ime nekog sofisticiranog motocikla , to je ime ideje i kreativnosti koja je počela iz ništavila. Japanci su bili narod mita , nacionalizma i šovinizma daleko više nego mi na Balkanu, ali su kroz kreativne i stručne pojedince  postali sinonim za naprednu tehnologiju. 1959. god. Honda otvara svoju prvu radnju u Los Angelesu sa
šest marljivih radnika i tako postaju svjetski brend.

Zato sam post i nazvao Honda nation u nadi da ćemo smoći kreativnosti i znanja da budućim generacijama ostavimo nešto korisno iz ovoga ništavila. Nadam se da kada sljedeći put vidimo Hondu na cesti nećemo samo reći Ahh! , več promisliti o gore rečenom i možda nam "padne"
neka kreativna ideja. Od ideje sve počinje.

 http://www.blogger.ba/photos/388439.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388440.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388444.jpg

Helmet- 7

http://www.blogger.ba/photos/389983.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389978.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389979.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389980.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389981.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389982.jpg

Specialized , a nije bajk?

http://www.blogger.ba/photos/389635.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389636.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389637.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389638.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389639.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389640.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389641.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/389642.jpg

Maketarstvo - model Honda cb 72

Maketarstvo je jedna od stvari koje je obilježilo moje djetinstvo. Poslije dosta godina sam odlučio da ponovo probam  sastaviti novu maketu. Zaboravio sam koliko treba strpljenja i vremena za takvo nešto, ali ipak  sam uspio završiti do kraja.

 http://www.blogger.ba/photos/388721.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388722.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388723.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388724.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388725.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388726.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388727.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388728.jpg

 

 http://www.blogger.ba/photos/394099.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388729.jpg

Represents artists Makoto Endo

http://www.blogger.ba/photos/387928.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387927.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387929.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387926.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387934.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387932.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387931.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387933.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387930.jpg

Motorom kroz prašumu Perućicu

Sarajevo - Tjentište ( 100 km ) - Perućica makadam - vidikovac ( ? km ) pa nazad.
Motor je cestovni i nije za makadama, pa su mi bubrezi letali kao klikeri , ali dobro,
sve u rok službe. Ima se šta vidjeti , samo ako te mrak uhvati strava prava karabaja...

 http://www.blogger.ba/photos/387032.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387023.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387024.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387025.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387026.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387027.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387028.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387029.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387031.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387030.jpg

Majstor Shinya Kimura

Inspirativni dizajner , mehaničar , motociklist ...
shinyakimura.blogspot.com

 http://www.blogger.ba/photos/388093.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388092.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388098.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388097.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388091.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388095.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388094.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388099.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/388096.jpg

Obrada rama cestovnog bicikla

Čelični ram cestovnjaka veličine 52 cm. Problem se pojavljuje kod brzog korodiranja, ( hrđanja )
rama i tako otežava pripremu za farbanje. Kod skidanja stare farbe preporučujem šmrgl :
600 i na kraju 800. Kod nedostupnih uglova koristio sa brener i čeličnu četku.
Ja sam inprovizovao farbanje , ali kod "ozbiljnijih" ramova ( columbus - hrom molibden )
preporučujem profesionalno farbanje.

 http://www.blogger.ba/photos/386846.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386847.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386848.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386849.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387429.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387431.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387428.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387426.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387432.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387434.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387433.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/387435.jpg

Ramovi ( kostur ) bicikla - materijali, težina, flexibilnost...

Pri kupovini bicikla rijetko se pomišlja na sam ram istoga, a oni su nauka za sebe. Hrom Molibdenski ramovi se danas proizvode uglavnom zbog ne malog broja retro vozača i koriste se uglavnom pri sklapanju custom made bicikala ( vlasnik bira svaki dio svog bicikla ), koji se neće koristiti za ozbiljnije vožnje već uglavnom za paradna ili touring bicikla ( bicikli bez amortizera namjenjena isključivo za duga putovanja na dobrim putevima ). Hrom Molibdenski ramovi su znatno teži od alu ramova iste izdržljivosti , bolje upijaju vibracije ali  se znatno više uvijaju.
Zbog komplikovanog procesa proizvodnje uglavnom su skuplji od alu ramova u istoj klasi.
Ne treba ih miješati sa čeličnim ramovima koji su znatno jeftiniji.

 http://www.blogger.ba/photos/386450.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386494.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386446.jpg

Skandijumski ramovi su napredna varijanta alu ramova , pošto oni pretstavljaju leguru aluminijuma obogaćenu skandijumom koji omogućuje smanjenje debljine cijevi rama i smanjenja težine istog bez gubitka na kvalitetu.
Titaniumski ramovi ,  polako postaju dio prošlosti i uglavnom se svode na rijetke custum made
proizvođače , razlog su uglavnom cijene u klasi karbonskih ,  alu i skandijumskih ramova.
Karbon je definitivno materijal budućnosti. Karbon je omogućio da se masa rama svede u nekim
slučajevima i ispod magičnih 1 kg.
I sam sam se upustio u obradu čeličnog rama, o tome više u drugom postu.

 http://www.blogger.ba/photos/386493.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386448.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386449.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386452.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/386495.jpg

Handmade- Cafe parts

http://www.blogger.ba/photos/384082.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384083.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384084.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384085.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384086.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384087.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384088.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384089.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384090.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384091.jpg

biciklo GT urađen u karbon foliji

Posao je zahtjevan i kompleksan i nije za one sa slabim živcima, ali ishod je fantastičan.

 http://www.blogger.ba/photos/394019.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/394020.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/394022.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/394021.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383410.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383411.jpg

 

 http://www.blogger.ba/photos/383412.jpg

1 2 3  Sledeći»