"Mesto u mećavi: Promocija knjige o Milanu Mladenoviću u Sarajevu
U sarajevskom klubu 'Kaktus na platou Skenderija će u subotu, 30. maja u 21 sat biti promovisana knjiga ''Mesto u mećavi'' (priča o Milanu Mladenoviću) Aleksandra Žikića.
''Mesto u mećavi'' oslikava najizražajniji portret jednog rock umjetnika u regionalnoj publicistici, na suptilan način tumačeći okolnosti iz kojih je iznikao mit o Milanu Mladenoviću, gitaristi, pjevaču i vođi Ekatarine Velike.

CAFE ART enterijer





Zanimljivi Koncepti ( Biciklo - Motocikl )





HONDA nation
Soichiro Honda u oktobru 1946. god. osniva Honda Technical Research Institute u Hamamatsu
( Japan ), radi razvijanja i proizvodnje malih dvo-taktnih mašina.
Znači, poslije godinu dana od kapitulacije, potpune devastacije i
okupacije zemlje. Mr. Honda pokušava da olakša život ( prevoz ) u svojoj
zemlji, montirajući male mašine na bicikla olakšavajući svakodnevno
kretanje sunarodljaka i pokretanje proizvodnje.


Mr. Honda nije samo ime nekog sofisticiranog motocikla , to je ime
ideje i kreativnosti koja je počela iz ništavila. Japanci su bili narod
mita , nacionalizma i šovinizma daleko više nego mi na Balkanu, ali su
kroz kreativne i stručne pojedince postali sinonim za naprednu
tehnologiju. 1959. god. Honda otvara svoju prvu radnju u Los Angelesu sa
šest marljivih radnika i tako postaju svjetski brend.
Zato sam post i nazvao Honda nation u nadi da ćemo smoći kreativnosti i
znanja da budućim generacijama ostavimo nešto korisno iz ovoga
ništavila. Nadam se da kada sljedeći put vidimo Hondu na cesti nećemo
samo reći Ahh! , več promisliti o gore rečenom i možda nam "padne"
neka kreativna ideja. Od ideje sve počinje.



Specialized , a nije bajk?








Maketarstvo - model Honda cb 72
Maketarstvo je jedna od stvari koje je obilježilo moje djetinstvo. Poslije dosta godina sam odlučio da ponovo probam sastaviti novu maketu. Zaboravio sam koliko treba strpljenja i vremena za takvo nešto, ali ipak sam uspio završiti do kraja.










Represents artists Makoto Endo









Motorom kroz prašumu Perućicu
Sarajevo - Tjentište ( 100 km ) - Perućica makadam - vidikovac ( ? km ) pa nazad.
Motor je cestovni i nije za makadama, pa su mi bubrezi letali kao klikeri , ali dobro,
sve u rok službe. Ima se šta vidjeti , samo ako te mrak uhvati strava prava karabaja...










Majstor Shinya Kimura
Inspirativni dizajner , mehaničar , motociklist ...
shinyakimura.blogspot.com









Obrada rama cestovnog bicikla
Čelični ram cestovnjaka veličine 52 cm. Problem se pojavljuje kod brzog korodiranja, ( hrđanja )
rama i tako otežava pripremu za farbanje. Kod skidanja stare farbe preporučujem šmrgl :
600 i na kraju 800. Kod nedostupnih uglova koristio sa brener i čeličnu četku.
Ja sam inprovizovao farbanje , ali kod "ozbiljnijih" ramova ( columbus - hrom molibden )
preporučujem profesionalno farbanje.












Ramovi ( kostur ) bicikla - materijali, težina, flexibilnost...
Pri kupovini bicikla rijetko se pomišlja na sam ram istoga, a oni su
nauka za sebe. Hrom Molibdenski ramovi se danas proizvode uglavnom zbog
ne malog broja retro vozača i koriste se uglavnom pri sklapanju custom
made bicikala ( vlasnik bira svaki dio svog bicikla ), koji se neće
koristiti za ozbiljnije vožnje već uglavnom za paradna ili touring
bicikla ( bicikli bez amortizera namjenjena isključivo za duga putovanja
na dobrim putevima ). Hrom Molibdenski ramovi su znatno teži od alu
ramova iste izdržljivosti , bolje upijaju vibracije ali se znatno više
uvijaju.
Zbog komplikovanog procesa proizvodnje uglavnom su skuplji od alu ramova u istoj klasi.
Ne treba ih miješati sa čeličnim ramovima koji su znatno jeftiniji.



Skandijumski ramovi su napredna varijanta alu ramova , pošto oni
pretstavljaju leguru aluminijuma obogaćenu skandijumom koji omogućuje
smanjenje debljine cijevi rama i smanjenja težine istog bez gubitka na
kvalitetu.
Titaniumski ramovi , polako postaju dio prošlosti i uglavnom se svode na rijetke custum made
proizvođače , razlog su uglavnom cijene u klasi karbonskih , alu i skandijumskih ramova.
Karbon je definitivno materijal budućnosti. Karbon je omogućio da se masa rama svede u nekim
slučajevima i ispod magičnih 1 kg.
I sam sam se upustio u obradu čeličnog rama, o tome više u drugom postu.





Handmade- Cafe parts










biciklo GT urađen u karbon foliji
Posao je zahtjevan i kompleksan i nije za one sa slabim živcima, ali ishod je fantastičan.




















