Cafe Racer art - FarLamp

http://www.blogger.ba/photos/394016.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384517.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384518.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384519.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384520.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384516.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384521.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384522.jpg

Sat od mehaničkih dijelova bicikla - CAFE ART

http://www.blogger.ba/photos/383186.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383108.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383109.jpg

http://www.blogger.ba/photos/383111.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383112.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383113.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383114.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383187.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383188.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383189.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383191.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383190.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383192.jpg

LAMPA - TESLA

"Kada posisaš sva vesla , tada Nikola si Tesla"...

 http://www.blogger.ba/photos/383793.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383794.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383795.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383796.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383797.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383798.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383799.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383800.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/383801.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/393995.jpg

 

 

Vintage helmet - 1982g

Vracanje u život , prve mi kacige. Laughing

 http://www.blogger.ba/photos/382832.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382833.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382834.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382835.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382836.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382837.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382838.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382839.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382840.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382841.jpg

 

Cafe Racer ART

http://www.blogger.ba/photos/382657.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382656.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382655.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382654.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382653.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382652.jpg

HONDA CB 450 1985 g. - prerada u Cafe racer-a drugi dio

Tu je još leglo cafe sjedište ručne izrade od smeđe kože, vintage fišeklije, čahure kao dekoracija... Zatim slikanje i vožnja.

 http://www.blogger.ba/photos/382582.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382580.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382579.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382583.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382581.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382585.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382587.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382588.jpg

HONDA CB 450 1985 g. - prerada u Cafe racer

Mislio sam stara mašina je  odslužila svoje, kad jedan dan je raskupusasmo i uvalimo se u posao neslućenih razmjera. Odstranimo kompletan zadnji dio, postavimo nove žmige i vintage štopku (kojih naravno nema kod nas kupiti, pa moras naručiti i cekati danima kao i mnoge druge dijelove). Postavljena ručno urađena ALU mreža i štitnik za far. Onda ALU nogare, retrovizor...

 http://www.blogger.ba/photos/382537.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382538.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382539.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382540.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382541.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382542.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382543.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382544.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382545.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/382546.jpg

Istorija - Do The Ton - Rockers

"Ton Up Boys" skupljajući se u kafiću Ace Cafe u Londonu ,( koji i danas postoji )
bili su privrženi ranom RnR-u, koliko i svojim motociklima. Tako su i dobili nadimak Rockers.
Obučeni u Britanske kožne  pilotske jakne s brylcreem frizurama , razvili su Britanski sleng Do The Ton.

 http://www.blogger.ba/photos/385030.jpg

-Ton- bi u prevodu značilo 100MPH ( milja na sat ) ili 160KMH ( kilometara na sat ) .
Današnji sportski motori mogu dostići trostruki broj u trećoj brzini , ali u to doba na mašinama
Vincent twin , Norton ili Triumph, 100 MPH ( Ton ) je bio kao supersonični let.
 

http://www.blogger.ba/photos/385033.jpg

Rockersi su bili na margini društva, što zbog izgleda što zbog sukoba s Mods-ima (šminkerima
 u našem žargonu ) mada danas znamo da  najgori sloj društva nosi odjelo i kravate.
  Legendarni  Klub 59 nastaje  iste godine ( 1959 ) u Londonu, od strane lokalne Crkve i tako pokušava da " sakupi " omladinu s ulice u poslijeratnom periodu. Šezdesetih im se pridružuju Rocers-i, radi humanitarnog rada i popravljanja imidža " bad guys ". 59-tka i  danas postoji 
  s više od 20,000 članova širom svijeta. TON UP !

 http://www.blogger.ba/photos/385029.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385031.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385032.jpg

Istorija - Bobber motocikl

Ovaj tip motocikla su prvi počeli praviti  Američki vojni veterani.Kada su se počeli vraćati u Sjedinjene države iz prekookeanskih zemalja nakon II. svjetskoga rata, htjeli su motore poput europskih s kojima su se susreli.

 http://www.blogger.ba/photos/385121.jpg

Počeli su rastavljati svoje motocikle, uklanjajuči im prednje blatobrane(što je karakteristično za bobber kao i skraćen zadnji blatobran) kako bi se činili lakšima poput europskih motocikala.

 http://www.blogger.ba/photos/385123.jpg

Bobber motocikl je pretača choppers motocikla. Bobber u odnosu na choppers ima minimalistički pristup custom izradi motocikla, bez suvišnih kromiranih dijelova i izdužene " viljuške ". Termin choppers se upotrebljava tek krajem 60 - tih godina. Bobber danas pripada retro kulturi garage - motocikala.

 http://www.blogger.ba/photos/385122.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385124.jpg

Vintage Campagnolo parts

Osnivač Tullio Campagnolo, kao racing biciklista 1920- tih dolazi do niza rješenja u mehanici bicikla kao što su : mehanizam za brzo skidanje  točka, štap za promjenu brzine...
stvari koje su bile noćna mora za tadašnje racing bicikliste.
Campagnolo kompanija počinje s radom 1933god. u Vicenzi - Italia, i nagrađen je za više od
 135 patenata za inovacije u biciklizmu. Campagnolo u saradnji s Colnagom producira lagane
 dijelove za biciklo Eddy Merckx-a za obaranje svjetskog rekorda na sat 1972 god.
Campagnolo  tokom 70- tihi 80- tih godina zaostaje u inovacijama za rivalom Shimanom ( Japan )
i okreću se auto industriji. Krajem 90- tih i početkom 2000- tih godina Campagnolo razvija
upotrebu karbonskih vlakana i titana za proizvodnju sportskih auto felgi.
Campagnolo se pojavljuje i danas u biciklističkom svijetu kao sponzor race timova.

http://www.blogger.ba/photos/385346.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385301.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385345.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385342.jpg

Vintage Colnago cycles

Od kasnih 60- tih i kroz 70-te Colnago je smatran kao jedan od najboljih graditelja okvira ( kostura) za trkaća bicikla. Datum osnivanja firme se veže za 1954 god. u mjestu Cambiago u Italiji.
Colnago se godine 1963. pridružio race Molteni team-u ( jedan od najpoznatih timova u istoriji
biciklizma ) bilježeći mnoge pobjede u road - race utrkama u svijetu.

 http://www.blogger.ba/photos/385218.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385220.jpg

Na specijalno urađenom Colnago biciklu od super lakog čeličnog okvira, 1972. god. Eddie Merckx obara svjetski rekord na sat, koji je stajao 12 god.( to je rekord za največu kilometražu na biciklu u okviru jednog sata ). 

 http://www.blogger.ba/photos/385221.jpg

Colnago se probija na Američko tržište početkom 70- tih godina. U 80- tim god.   Nastavlja da proizvodi high-end steel ramove, te počinju s čelikom da mješaju : Titan , Aluminij , Karbon. U Tour de France 2011 - 2012 tim Europecar rode je nastupio na  Colnago okviru, novi top model C. Legenda i dalje živi.

 http://www.blogger.ba/photos/385222.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385219.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385223.jpg

Vintage Schwinn Bicycle

Uz današnje mnogobrojne marke bicikala , podsjetio bih na zaboravljene legendarne brandove.

 http://www.blogger.ba/photos/385136.jpg

Kompanija Schwinn, je osnovana 1895. godine u Chicagu. Postao je dominantan proizvođač Američkog bicikla kroz većinu 20- tog stoljeća. Chicago je postao centar Američke biciklističke industrije s dnevnom proizvodnjom od oko hiljadu bicikala.

 http://www.blogger.ba/photos/385137.jpg

Međutim, bicikla su na ulicama ubrzo zamjenili auti i motocikli, pa je od 1900. do 1905. god. godišnja prodaja opala za 25%.
Ipak Schwinn se održao i 1928. god. je bio na trećem mjestu po prodaji iza Indiana i Harleya.
Schwinn je bankrotirao 1992. god. i sad je u vlasništvu Dorel Industrie.

 http://www.blogger.ba/photos/385138.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385140.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385139.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/385141.jpg

Istorija- Norton motocikl

Godine 1902 Norton je počeo proizvodnju motocikala s Francuskim i Swiss motorima.
1907 god. Norton ulazi u Isle of Man TT race i tako počinje sa sportskom tradicijom sve do 60- tih god.1908 god. Norton proizvodi svoje prve jednocilindrične mašine.

 http://www.blogger.ba/photos/384989.jpg

Uspjesi s trkačih staza dovode Norton na ulične trke( cafe racer) gdje se prave prve verzije garaž-motocikala.Najpoznatiji je Tritons-Triumph motor u Norton "kosturu".

 http://www.blogger.ba/photos/384992.jpg

Norton se gasi 70-tih god.što zbog loših investicija, što zbog Japanske konkurencije kao i svi Britanski proizvođači motocikala.
Norton je istinski Cafe Racer.

 http://www.blogger.ba/photos/384990.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384988.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384991.jpg

Istorija- Indian motocikl

Indian motocikl je brand S A D-a,  s početkom proizvodnje 1901god.
U početku koriste naziv Hendee Manufacturing Company , koja je preimenovana u Indian Motor
Manufacturing Company ,1928 god.Indian  Factory Team uzima prva tri mjesta na Isle of man
Tourist Trophy 1911god.1910 god. Indian postaje najveći proizvođač motocikala na sivjetu .
Najpopularniji modeli su: Scout  1920 - 1946god.
                                               Chief  1922 - 1953 god.
Indian Motocycle Company je bankrotirala 1953 god.Posljednih godina se pojavljuju novi
modeli pod imenom Indian , ali za mene lično, to nije to.

 http://www.blogger.ba/photos/384946.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384950.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384947.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384948.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384949.jpg

Istorija- B S A motocikli

Cilj mi je da podsjetim na neke davno zaboravljene modele motocikala.
B S A-Birmingham Small Arms počeli su kao proizvođači oružja, da bi prve kompletne B S A motocikle izbacili na tržište davne 1910 god. Prije toga su koristili mašine drugih proizvođača.
B S A motori su zamišljeni kao pristupačne mašine s jednostavnim performansama za to vrijeme.
B S A je bio pouzdan motor s pristupačnim dijelovima, stekao je veliku popularnost u Velikoj Britaniji gdje ih je koristila armija i pošta za svoje potrebe.Nakon drugog svjetskog rata, iako B S A motori nisu bili zamišljeni kao trkači poput Nortona, vrlo brzo su se našli na trkačim stazama. Sredinom šezdsetih su osvajali svjetska prvenstva u motokrosu u klasi 500cc. 1971 BSA se udruzuje s Triumphom i tu odvodi obje marke u propast. 1973 godine BSA-Triumph se udružuje s Nortonom i nastaje NVT-Norton Villiers Triumph da bi konačno propali 1978.
Uglavnom, B S A je legendaran motocikl koji uživa veliki respekt kod motorista širom svijeta.

http://www.blogger.ba/photos/384842.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384843.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384844.jpg

 http://www.blogger.ba/photos/384861.jpg